Cereri pentru înregistrarea ofertei de cumpărare de către persoane juridice

Informații

Primăria transmite structurii centrale, respectiv structurilor teritoriale, după caz, dosarele cu ofertele de cumpărare, însoţite de documentele prevăzute la alin. (3), în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrare.


Termen de rezolvare: publică la sediul primăriei (Compartimentul Fond Funciar) şi pe site-ul propriu în termenul de 30 de zile de la expirarea termenului de 45 de zile lucrătoare de la afişarea ofertei de vânzare, cererile pentru înregistrarea ofertei de cumpărare în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrare și le transmit structurii centrale, respectiv structurilor teritoriale, după caz, dosarele cu ofertele de cumpărare, însoţite de documentele justificative.

Actele se depun la camera 12, ghişeele 3 și 4

Documente necesare

  1. 1
    Cerere de înregistrare a ofertei de cumpărare a terenului ce face obiectul vânzării(Original)
  2. 2
    Certificatul constatator de la ORC sau actul în baza căruia îşi desfăşoară activitatea presoana juridică(Copie)
  3. 3
    Documente care atestă calitatea de reprezentant al persoanei juridice(Original)

    Delegaţia, hotărârea adunării generale a asociaţilor, decizia asociatului unic sau decizia reprezentantului formei asociative.

  4. 4
    BI, CI sau paşaport al reprezentantului legal(Copie)
  5. 5
    Documente din care să rezulte exercitarea controlului societăţii(Original)

    Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor, decizia asociatului unic, decizia reprezentantului formei asociative, după caz, cu indicarea persoanelor desemnate.

  6. 6
    Dovada domiciliului/reşedinţei/sediului social/secundar(Copie)

    Situate pe teritoriul naţional, stabilite pe o perioadă de 5 ani anterior înregistrării ofertei de vânzare.

  7. 7
    Documentul prin care se aprobă cumpărarea terenului agricol oferit spre vânzare(Original)

    Hotărârea adunării generale a asociaţilor, decizia asociatului unic, decizia reprezentantului formei asociative, după caz.

  8. 8
    Adeverinţă care să ateste desfăşurarea de activităţi agricole(Original)

    Adeverinţă emisă de primărie care să ateste desfăşurarea de activităţi agricole pe o perioadă de minimum 5 ani anterior înregistrării ofertei de vânzare.

  9. 9
    BI, CI sau paşaportul persoanelor fizice asociaţi în structura persoanei juridice(Copie)

    Însoţite de adeverinţă emisă de serviciul/direcţia de evidenţă a persoanelor, în fotocopie, certificată pentru conformitate de către funcţionarii primăriei, din care să rezulte data înregistrării domiciliului/reşedinţei pe teritoriul naţional.

  10. 10
    Declaraţie pe propria răspundere(Original)

    Declaraţie pe propria răspundere a persoanei împuternicite să reprezinte persoana juridică, în formă autentică, din care să rezulte că din venitul total al ultimilor 5 ani fiscali 75% reprezintă venituri din activităţi agricole aşa cum sunt definite de art. 103 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

  11. 11
    Alte documente doveditoare(Copie + Opțional)

Pași

    Este utilă această pagină?