Regularizarea taxei autorizației de construire sau desființare

Selecție caz

Pentru care dintre autorizații este necesară regularizarea?
Cine este beneficiarul autorizației?

Documente necesare

  1. 1
    Cerere(Original)
  2. 2
    Declarația privind valoarea reală a lucrărilor(Original)

    Conform ordinului nr. 75/2009 al Ministerului Administraţiei Internelor, Ministerul Finanţelor Publice – MFP (Anexa nr. 43 – Model 2009 ITL 068.

    Se va completa și semna de către beneficiar până la FIȘA DE CALCUL (tabel) privind regularizarea taxei pentru eliberarea autorizației de construire.

  3. 3
    Memoriul de arhitectură(Copie)
  4. 4
    Planul de situație (scara 1:500)(Original)
  5. 5
    Comunicarea privind începerea lucărilor

    Către Primăria Municipiului Timișoara și Inspectoratul Județean în Construcții Timiș, conform Ordinului nr. 839/2009 (formularele F.13 și F14), semnate de beneficiar.

  6. 6
    Comunicarea privind încheierea lucărilor

    Către Primăria Municipiului Timișoara, conform Ordinului nr. 839/2009 (formularele F.15 și F16), semnate de beneficiar.

Pași

    Este utilă această pagină?